« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
stručna suradnica psihologinja
MIRELA ILEKOVIĆ, univ.spec.psih.sav.
RADNO VRIJEME
(neposredni rad sa učenicima, učiteljima i roditeljima te ostali stručni poslovi u školi)
PONEDJELJAK | 8-14h |
UTORAK | 8-14h |
SRIJEDA | 12-18h |
ČETVRTAK | 8-14h |
PETAK | 8-14h |
tel: 043/ 221-598
e- mail: mirela.ilekovic@skole.hr
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ako trebaš pomoć, odlazak psihologu je dobra i ispravna odluka.
Ljudi su sposobni riješiti svoje probleme, ali im je ponekad potrebna stručna pomoć kako bi u tome bili uspješniji. Psiholog radi s normalnim ljudima koji imaju uobičajene životne probleme. Učenici ne idu kod školskog psihologa po kazni ( zato što su se neprimjereno ponašali), nego zato da im psiholog pomogne da poboljšaju komunikaciju i odnose s drugima i/ili uspjeh u učenju.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAKO ZNAM DA TREBAM POMOĆ ŠKOLSKOG PSIHOLOGA?
Školskom psihologu se obraćaš kada želiš razgovarati o nečemu ili trebaš pomoć oko neke situacije u školi ili izvan nje. Odlazak psihologu je kao odlazak učitelju kada ne razumiješ neki zadatak ili majstoru kada ne uspijevaš sam/a popraviti bicikl. Često te psihologu može netko uputiti (učitelj ili roditelj) ili te pak psihologinja u školi može sama pozvati. Ni u tome nema ničeg lošeg - možda ti treba poticaj pa ćeš se kasnije i samostalno obraćati za pomoć ili savjet.
Čak i ako prolaziš neku životnu fazu koja i većini tvojih vršnjaka donosi stres i čudna raspoloženja (npr. pubertet, promjena sredine...) nema razloga da ne podijeliš svoja iskustva sa školskom psihologinjom. Možda ti se dogodila neka druga životna promjena, npr. rastava roditelja, smrt bliske osobe, prekid prijateljstva ili ljubavne veze...Ponekad osjećaš da se povlačiš u sebe i teško dijeliš osjećaje s drugima, osjećaš se bespomoćno, imaš loše mišljenje o sebi, preplašen/a si i zabrinut/a....možda imaš glavobolje, bolove u trbuhu, probleme sa spavanjem...Sve su to situacije u kojima možeš zatražiti savjetovanje psihologa. Psiholog ti može pomoći u prepoznavanju onih misli, osjećaja i ponašanja koja ti stvaraju poteškoće. Zajedno s tobom traži i pronalazi načine da savladaš prepreke i ostvariš svoje ciljeve.
Ako se u tvom životu sve odvija dobro, ali bi ipak želio/la još malo raditi na osobnom razvoju, školska psihologinja ti može pomoći u prepoznavanju i usmjeravanju tvojih snaga i potencijala.
Ako misliš da je nekom učeniku iz tvog ili nekog drugog razreda potrebna podrška ili pomoć, ohrabri ga da je potraži i slobodno dođi s njim.
Psihologinja je svim učenicima dostupna i putem aplikacije Teams. Slobodno se javi za savjet ili dogovor!
U 1. b razredu MŠ je 17. listopada proveden razredni projekt „Naš kruh“ povodom Svjetskog dana hrane i Dana zahvalnosti za plodove zemlje.
Nekoliko razrednih klupa postalo je prebogatom trpezom jesenskih plodova naših polja, vrtova i voćnjaka. Učiteljica Sandra Kamber je sa svojim učenicima pričala o važnosti hrane i pravilnoj ishrani ljudi i životinja, žitaricama koje rastu na poljima našeg zavičaja, o vrstama brašna od kojih se radi kruh . O kruhu se i pjevalo uz pratnju „šuškalica“ – instrumenata napravljenih od zrnja žitarica. Nakon što su poslušali zanimljivu priču i pogledali film o tome kako nastaje kruh prionuli su na posao izrade jednog zajedničkog kruha. Opremljeni pregačama bacili su se na usitnjavanje kvasca, dodavanje brašna, miješenja tijesta, omazivanje „tepsije“ domaćom svinjskom mašću…Najteže dio je bilo pričekati da se kvasac aktivira i kruh „naraste“, da se kruh ispeče i da se ohladi! Maleni prvašići su s velikim uzbuđenjem dočekali našu kuharicu Sanju sa njihovim pečenim kruhom koji je zamamno zamirisao cijelom učionicom, ukrašen pletenicama, cvjetićima i perecima koje su od tijesta izradile malene ručice.
Tada je došao trenutak da se u kruhu uživa svim čulima. Kako bi se u potpunosti doživio i proživio ovaj iščekivani trenutak školska psihologinja Mirela Ileković je vodila kušanje kruha na mindful način – učenici su ga prvo dobro promotrili, zatim su dodirom spoznavali njegovu mekoću, toplinu, težinu da bi se nakon toga polako i zatvorenih očiju usmjerili na njegov miris, a potom i puninu okusa u svojim ustima. Nakon kušanja kruha školska psihologinja je još jednom mindfulness vježbom, kroz koju su se prisjetili svih zaslužnih za nastanak ovog kruha, potaknula kod učenika osjećaj zahvalnosti.