« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
stručna suradnica psihologinja
MIRELA ILEKOVIĆ, univ.spec.psih.sav.
RADNO VRIJEME
(neposredni rad sa učenicima, učiteljima i roditeljima te ostali stručni poslovi u školi)
PONEDJELJAK | 8-14h |
UTORAK | 8-14h |
SRIJEDA | 12-18h |
ČETVRTAK | 8-14h |
PETAK | 8-14h |
tel: 043/ 221-598
e- mail: mirela.ilekovic@skole.hr
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ako trebaš pomoć, odlazak psihologu je dobra i ispravna odluka.
Ljudi su sposobni riješiti svoje probleme, ali im je ponekad potrebna stručna pomoć kako bi u tome bili uspješniji. Psiholog radi s normalnim ljudima koji imaju uobičajene životne probleme. Učenici ne idu kod školskog psihologa po kazni ( zato što su se neprimjereno ponašali), nego zato da im psiholog pomogne da poboljšaju komunikaciju i odnose s drugima i/ili uspjeh u učenju.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KAKO ZNAM DA TREBAM POMOĆ ŠKOLSKOG PSIHOLOGA?
Školskom psihologu se obraćaš kada želiš razgovarati o nečemu ili trebaš pomoć oko neke situacije u školi ili izvan nje. Odlazak psihologu je kao odlazak učitelju kada ne razumiješ neki zadatak ili majstoru kada ne uspijevaš sam/a popraviti bicikl. Često te psihologu može netko uputiti (učitelj ili roditelj) ili te pak psihologinja u školi može sama pozvati. Ni u tome nema ničeg lošeg - možda ti treba poticaj pa ćeš se kasnije i samostalno obraćati za pomoć ili savjet.
Čak i ako prolaziš neku životnu fazu koja i većini tvojih vršnjaka donosi stres i čudna raspoloženja (npr. pubertet, promjena sredine...) nema razloga da ne podijeliš svoja iskustva sa školskom psihologinjom. Možda ti se dogodila neka druga životna promjena, npr. rastava roditelja, smrt bliske osobe, prekid prijateljstva ili ljubavne veze...Ponekad osjećaš da se povlačiš u sebe i teško dijeliš osjećaje s drugima, osjećaš se bespomoćno, imaš loše mišljenje o sebi, preplašen/a si i zabrinut/a....možda imaš glavobolje, bolove u trbuhu, probleme sa spavanjem...Sve su to situacije u kojima možeš zatražiti savjetovanje psihologa. Psiholog ti može pomoći u prepoznavanju onih misli, osjećaja i ponašanja koja ti stvaraju poteškoće. Zajedno s tobom traži i pronalazi načine da savladaš prepreke i ostvariš svoje ciljeve.
Ako se u tvom životu sve odvija dobro, ali bi ipak želio/la još malo raditi na osobnom razvoju, školska psihologinja ti može pomoći u prepoznavanju i usmjeravanju tvojih snaga i potencijala.
Ako misliš da je nekom učeniku iz tvog ili nekog drugog razreda potrebna podrška ili pomoć, ohrabri ga da je potraži i slobodno dođi s njim.
Psihologinja je svim učenicima dostupna i putem aplikacije Teams. Slobodno se javi za savjet ili dogovor!
15. Tjedan psihologije u organizaciji Hrvatskog psihološkog društva održan je od 14. do 20.2. diljem cijele Hrvatske. Naime, već petnaestu godinu zaredom psiholozi organizacijom različitih događaja predstavljaju struku zajednici, a ove godine zbog izazovnih prilika u kojima živimo istaknuti slogan Tjedna psihologije glasi Čuvajmo(mentalno)zdravlje!
U Tjednu psihologije u našoj školi također su provedene aktivnosti promoviranja psihološke struke i očuvanja mentalnog zdravlja koje je provodila psihologinja škole uz podršku svih stručnih suradnica. Tako je osmišljen pano Psihologija i psiholozi kojeg je vizualno uredila knjižničarka škole. Psihologinja je sa učenicima 7. razreda provela istraživanje i radionice na temu Trema u ispitnim situacijama te na istu temu osmislila predavanje za učitelje. Sa prvašićima je provedena radionica o emocionalnom doživljavanju i ponašanju, a skupina darovitih učenika je u tom tjednu imala prvi susret „Obogaćenog programa za darovite učenike“.
U istome tjednu stručne suradnice defektologinja i pedagoginja posebno su se potrudila oko organizacije i provedbe Dana ružičastih majica tako da su se učenici sa svojim razrednicima bavili temama (ne)nasilja što je rezultiralo i izložbom njihovih likovnih uradaka te natječajem za najoriginalnije poruke nenasilja.
Možemo reći da je iza nas doista tjedan u kojemu su provedene brojne aktivnosti u cilju povećanja dobrobiti učenika odnosno očuvanja njihovog mentalnog zdravlja, baš kako i priliči Tjednu psihologije!