preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Bjelovar

Login
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna

e-Dnevnik za nastavnike

    e-Dnevnik za učenike

 

 


 

eTwinning i Erasmus+

 

Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Oglasna ploča

POVEZNICE NA WEB STRANICE:

 

 

 

KUTAK PSIHOLOGINJE

stručna suradnica psihologinja

MIRELA ILEKOVIĆ, univ.spec.psih.sav.

 

RADNO VRIJEME

(neposredni rad sa učenicima, učiteljima i roditeljima te ostali stručni poslovi u školi)

PONEDJELJAK 8-14h
UTORAK 8-14h
SRIJEDA 12-18h
ČETVRTAK 8-14h
PETAK 8-14h
 

tel: 043/ 221-598

e- mail:  mirela.ilekovic@skole.hr

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ako trebaš pomoć, odlazak psihologu je dobra i ispravna odluka.

Ljudi su sposobni riješiti svoje probleme, ali im je ponekad potrebna stručna pomoć kako bi u tome bili uspješniji. Psiholog radi s normalnim ljudima koji imaju uobičajene životne probleme. Učenici ne idu kod školskog psihologa po kazni ( zato što su se neprimjereno ponašali), nego zato da im psiholog pomogne da poboljšaju komunikaciju i odnose s drugima i/ili uspjeh u učenju.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KAKO ZNAM DA TREBAM POMOĆ ŠKOLSKOG PSIHOLOGA?

Školskom psihologu se obraćaš kada želiš razgovarati o nečemu ili trebaš pomoć oko neke situacije u školi ili izvan nje. Odlazak psihologu je kao odlazak učitelju kada ne razumiješ neki zadatak ili majstoru kada ne uspijevaš sam/a popraviti bicikl. Često te psihologu može netko uputiti (učitelj ili roditelj) ili te pak psihologinja u školi može sama pozvati. Ni u tome nema ničeg lošeg - možda ti treba poticaj pa ćeš se kasnije i samostalno obraćati za pomoć ili savjet.   

Čak i ako prolaziš neku životnu fazu koja i većini tvojih vršnjaka donosi stres i čudna raspoloženja (npr. pubertet, promjena sredine...) nema razloga da ne podijeliš svoja iskustva sa školskom psihologinjom. Možda ti se dogodila neka druga životna promjena, npr. rastava roditelja, smrt bliske osobe, prekid prijateljstva ili ljubavne veze...Ponekad osjećaš da se povlačiš u sebe i teško dijeliš osjećaje s drugima, osjećaš se bespomoćno, imaš loše mišljenje o sebi, preplašen/a si i zabrinut/a....možda imaš glavobolje, bolove u trbuhu, probleme sa spavanjem...Sve su to situacije u kojima možeš zatražiti savjetovanje psihologa. Psiholog ti može pomoći u prepoznavanju onih misli, osjećaja i ponašanja koja ti stvaraju poteškoće. Zajedno s tobom traži i pronalazi načine da savladaš prepreke i ostvariš svoje ciljeve.

Ako se u tvom životu sve odvija dobro, ali bi ipak želio/la još malo raditi na osobnom razvoju, školska psihologinja ti može pomoći u prepoznavanju i usmjeravanju tvojih snaga i potencijala.

Ako misliš da je nekom učeniku iz tvog ili nekog drugog razreda potrebna podrška ili pomoć,  ohrabri ga da je potraži i slobodno dođi s njim. 

Psihologinja je svim učenicima dostupna i putem aplikacije Teams. Slobodno se javi za savjet ili dogovor!

Priloženi dokumenti:
Opis poslova skolskog psihologa.docx

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kako pripremiti budućeg školarca za prvi razred?
Autor: Plamenka Perko, 14. 5. 2020.

Prije polasku u školu, dijete treba imati usvojene predčitačke i predmatematičke  vještine.

PREDČITAČKE VJEŠTINE odnose se na uredan govorno-jezični razvoj, razvijenu fonološku svjesnost te vezu između glasa i slova.

Temelji za nesmetano usvajanje predvještina čitanja i pisanja podrazumijevaju uredan govorno-jezični razvoj, uredan razvoj pažnje, pamćenja, koncentracije, auditivne i vizualne percepcije važne za učenje čitanja i pisanja.

PREDMATEMATIČKE VJEŠTINE odnose se na misaone procese koji se tiču odnosa u prostoru (gore-dolje, ispod-iznad...), odnosima predmeta (veće-manje, lako-teško...), svojstvima predmeta (crven-plav, tvrd-mekan, topao-hladan...), količini (jesu li dvije skupine jednake ili je jedna skupina veća ili manja za jedan...).

Ove vještine bitne su za razumijevanje brojeva i daljnje učenje matematičkih operacija odnosno uspješno svladavanje matematike.

U tu svrhu igrajte s djecom igre koje potiču verbalizaciju, održavanje pažnje, pamćenja, koncentracije, vizualne i slušne percepcije, odnose među predmetima. Ukoliko postoji područje koje je kod djeteta slabije razvijeno, više igrajte igre koje potiču upravo to područje razvoja.




Izvor: prvašići, priprema, prvi, razred


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju