« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
3. 5. 2024.
Učenici 6.B razreda su zajedno sa svojom učiteljicom prirode i biologije, Majom Puc, sudjelovali u globalnoj kampanji Global Action Days, koju je pokrenula Foundation for Environmental Education (FEE), partnerska organizacija UNESCO-a. Ova inicijativa je potaknula odgojno-obrazovne institucije diljem svijeta na sudjelovanje u aktivnostima vezanim uz zaštitu okoliša i suočavanju s klimatskim promjenama.
U sklopu kampanje, učenici su proveli vrijeme u okolišu škole, promatrajući ptice, slušajući njihove zvukove te koristeći priručnike i aplikaciju Merlin Bird ID za njihovu identifikaciju. Ova aktivnost potaknula je kod učenika razvoj strpljenja, kulture ponašanja u prirodi te ih uvježbala u promatranju, slušanju i razlikovanju zvukova u prirodi. Kroz ovaj proces, stekli su znanje o najčešćim pticama u okolišu škole te o njihovom načinu života.
Učenici su također istražili status uočenih ptica na IUCN (Međunarodna udruga za očuvanje prirode i prirodnih bogatstava) Crvenom popisu ugroženih vrsta. Kroz ovaj dio istraživanja, upoznali su se s ozbiljnošću situacije u kojoj se neke vrste nalaze te uočili potrebu za očuvanjem njihovih populacija.
Učenici su raspravljali o mogućim uzrocima ugroženosti tih vrsta, kao što su gubitak staništa, onečišćenje okoliša i klimatske promjene. Nadalje, razmatrali su moguće korake koje pojedinci i zajednice mogu poduzeti kako bi se zaštitile ptice i njihova staništa. Ovakva aktivna participacija potaknula je učenike na razmišljanje o svojoj ulozi u očuvanju prirode te ih potaknula na djelovanje za bolju budućnost našeg planeta.
#MyActionsMatter
#GlobalActionDays
#GreeningEducation