« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
23. 3. 2024.
Učenici dodatne nastave Likovne i Glazbene kulture u petak su posjetili Ansambl LADO i Muzej iluzija. Cilj terenske nastave usvajanje je dodatnih znanja i vještina iz glazbene i likovne kulture te razvijanje interesa prema različitim umjetničkim i etnografskim sadržajima.
„Školski sat s Ladom – Glazbena baština“ edukativni je projekt jedinog profesionalnog nacionalnog Ansambla u sklopu kojeg Orkestar Ansambla LADO učenicima prezentira bogata i različita hrvatska tradicijska glazbala i njihove nevjerojatne mogućnost kroz skladbe iz različitih hrvatskih regija. Orkestar Ansambla LADO prikazao je tradicijska glazbala i sastave kroz djela „Šokački sastanak“, „Drmeš“, „Gračansku polku“, „Zelinske mužikaše“ i dr. LADO s posebnim senzibilitetom pristupa mladoj publici, budući da je upravo ona ključna u širenju i populariziranju tradicijske kulture na edukativan i zabavan način, jedinstvenim izvedbama.
U Muzeju iluzija učenici su uz stručno vodstvo vidjeli veliki broj eksponata te kroz zabavne i atraktivne varke naučili mnogo o vidu, percepciji, ljudskom mozgu i znanosti te spoznali zašto oči vide stvari koje mozak ne razumije. Muzej je interaktivan tako da su učenici aktivno sudjelovati u razgledu eksponata i uz pomoć stručnog vodstva naučili kako fotografirati iluzije.
Na terensku nastavu putovali smo vlakom što je za dio učenika bio poseban doživljaj prvog putovanja vlakom u životu. Tijekom šetnje gradom učenici su upoznali mnoge kulturne znamenitosti poput Hrvatskog narodnog kazališta, Zdenca života kipara Ivana Meštrovića, Akademije dramskih umjetnosti, a posebno iznenađenje i doživljaj bilo je prošetati tunelom Grič.
učiteljice: Danica Barišić i Lorena Buršić-Lukić