« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Europski dan talentiranih i darovitih prvi puta je proglašen 2011. godine, a u hrvatskim školama se od 2013. na prvi dan proljeća, 21. ožujka obilježava Dan darovitih učenika. Postoje učenici čije sposobnosti nadilaze zahtjeve postojećih redovitih školskih programa. Takvi učenici mogu više ako im omogućimo uvjete u kojima se njihovi iznimni potencijali mogu uspješno razvijati.
Darovitima se smatraju učenici koji imaju visoko razvijene sposobnosti, kreativni su i ustrajni u onome što rade. Uvođenjem posebnog Dana darovitih učenika želi se ukazati na važnost prepoznavanja takvih učenika te osmišljavanja posebnih programa za rad s njima.
Školski obogaćeni program za darovite učenike razredne nastave „Malci radoznalci“ provodi se sa identificiranim potencijalno darovitim učenicima 3. i 4. razreda. Za dvije skupine takvih učenika u našoj školi organizirane su jednosatne tematske radionice dva puta mjesečno koje vode školska psihologinja i zainteresirani učitelji različitih predmetnih područja. Na taj način su ovi učenici uključeni u raznovrsne aktivnosti kroz koje mogu prepoznavati i razvijati svoje interese i potencijale.
Na Dan darovitih učenika naša skupina takvih učenika 4. razreda posjetila je i upoznala skupinu darovitih učenika III. OŠ gdje je za njih bila organizirana vrlo zanimljiva radionica „Brain Gym-a“ koju je vodila psihologinja Mirjana Skukan.
Daroviti učenici 3. razreda „svoj“ su dan obilježili u školi sa svojim roditeljima kojima su demonstrirali svoje vještine rješavanja mozgalica, a u zadacima za darovite imali su se priliku okušati i roditelji. U zajedničkom druženju psihologinja Mirela Ileković je roditelje pobliže upoznala sa načinom rada sa darovitim učenicima kroz školski program „Malci radoznalci“.