preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Bjelovar

Login
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna

e-Dnevnik za nastavnike

    e-Dnevnik za učenike

 

 


 

eTwinning i Erasmus+

 

Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Oglasna ploča

POVEZNICE NA WEB STRANICE:

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Završen projekt „Jačamo um i tijelo“
Autor: Martina Supančić, 13. 7. 2023.

Projektom „Jačamo um i tijelo“ I. OŠ Bjelovar se 21. rujna 2022. prijavila na natječaj za provedbu preventivnih projekata osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2022./23. koje raspisuje Ministarstvo znanosti i obrazovanja. Ostvarenim financijskim sredstvima nabavljeni su stolovi za stolni tenis i stolni nogomet, zračni hokej i koš za košarku koji su postavljeni u hol škole te šah i društvene igre kojim su opremljeni kutci za opuštanje u hodnicima škole.
Aktivnosti projekta koji je sastavni dio školskog preventivnog programa u ovoj školskoj godini provedene su u razdoblju od listopada do svibnja pod vodstvom učitelja TZK Saše Ćurčića i stručne suradnice psihologinje Mirele Ileković.
Cilj projekta je bio poticati poželjne i prevenirati nepoželjne oblike ponašanja učenika kroz sportske radionice i radionice usmjerene svjesnosti (engl. mindfulness). Učenicima se nabavljenim rekvizitima omogućilo sadržajno provođenje slobodnog vremena u školi (odmor, slobodni sat) te ih se podučilo tehnikama samoregulacije koje pridonose razvoju zdravih mehanizama u nošenju sa stresnim situacijama, a time i odabiru primjerenih oblika ponašanja u školi.
Ciljana skupina su bili svi učenici matične škole s posebnim naglaskom na učenike 1. i 5. razreda kao posebno osjetljive skupine obzirom na izloženost stresu koji donosi prilagodba na školski život.
Stručna suradnica psihologinja je sa učenicima 1. i 5. razreda matične škole provodila radionice mindfulnessa. Tijekom tih radionica učenici su uvježbavali tehnike abdominalnog disanja (koja pomaže umiriti svoje tijelo i um), usredotočiti se na „ovdje i sada“ kroz vlastita osjetila, prepoznavati svoje misli i osjećaje i koristiti mehanizme samoregulacije. Radionice su provedene u učionicama i na otvorenom (u obližnjim parkovima).
Učitelj TZK je učenike istih razrednih odjela dodatno podučavao igrati stolni tenis, stolni nogomet, zračni hokej, košarku i šah uz naglasak na poštivanju pravila i fair playu kroz radionice u holu škole i u sportskoj dvorani.
Sveukupno je s učenicima provedeno 18 radionica u okviru satova razrednika te je održan 1 roditeljski sastanak na kojemu su roditelji informirani o projektnim aktivnostima i potaknuti na suradnju.
Učenici su rado sudjelovali u ovim aktivnostima koje su opisali zanimljivima , korisnima i poticajnima u kontekstu razvoja prihvatljivih oblika ponašanja te će one biti uključene u školski preventivni program i u idućoj školskoj godini.
Psihologinja Mirela Ileković





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju