« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U sklopu Erasmus+ akreditacije učenici 3.c sa svojom učiteljicom Sanelom Gavranović odradili su prvu od mnogobrojnih radionica koje će se na temu prevencije nasilja održati u našoj školi ove školske godine. Učenici 3.c su stvarali priču u šest kvadratića. Cilj ove radionice bio je otkrivanje i prepoznavanje vlastitih emocija. Učenici su vođeni tijekom cijele radionice, objašnjeno im je što trebaju napraviti u svakom zadanom kvadratiću, a detaljne upute su se nalazile i na ploči. Za početak su se upoznali sa značenjem riječi EMOCIJA, a kasnije smo obradom njihovih crteža otkrili kakve emocije postoje i kako se s njima nositi u odgovarajućoj situaciji.
U sklopu Erasmus+ akreditacije učenici 3.c sa svojom učiteljicom Sanelom Gavranović odradili su prvu od mnogobrojnih radionica koje će se na temu prevencije nasilja održati u našoj školi ove školske godine. Učenici 3.c su stvarali priču u šest kvadratića. Cilj ove radionice bio je otkrivanje i prepoznavanje vlastitih emocija. Učenici su vođeni tijekom cijele radionice, objašnjeno im je što trebaju napraviti u svakom zadanom kvadratiću, a detaljne upute su se nalazile i na ploči. Za početak su se upoznali sa značenjem riječi EMOCIJA, a kasnije smo obradom njihovih crteža otkrili kakve emocije postoje i kako se s njima nositi u odgovarajućoj situaciji.