« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U 6. b razredu održana je u okviru Erasmus+ KA 1 projekta Our Rule – Healthier and Greener School i njegovog Erasmus+ Volonterskog kluba 9. prosinca 2022. literarna radionica „Čuvamo prirodu pjesmom“.
Na početku radionice sa svojom su učiteljicom Hrvatskoga jezika Sanjom Sabljak razgovarali o prirodi, o njenoj važnosti za život čovjeka, ali i njenoj ugroženosti – o klimatskim promjenama koje uočavaju, kao i o ljudima koji daljnje zagađivanje prirode nastoje spriječiti. Potom su, potaknuti interpretacijama pejzažnih pjesama na redovnoj nastavi Hrvatskoga jezika, razgovarali o odnosu čovjeka i prirode, osobito o užitku koji boravak u prirodi pruža ljudskim bićima. Promatrali su kako pjesnici svoj doživljaj prirode prenose u pjesničke tekstove i kako se onda taj doživljaj prenosi na čitatelje. Učenici su se prisjetili koje prirodne pojave oni najviše vole pa su o svome doživljaju, uz vođenje učiteljice, osmislili kratke pjesničke tekstove, takozvane „činkvine“. Svoje su pjesme čitali jedni drugima, a potom ih i ilustrirali.
U završnom razgovoru učenici su zaključili kako ih je već samo razmišljanje o prirodi, pisanje pjesama o njoj i crtanje krajolika umirilo i razveselilo. Radionicu su završili mišlju: oni koji su svjesni uloge prirode u njihovom životu, činit će mnogo više da ju sačuvaju, od onih koji to ne čine.
Radove nastale na ovoj radionici izložili su u učionici Hrvatskoga jezika, a potom ih ujedinili u digitalnoj knjižici „Čuvamo prirodu pjesmom“, koju možete prolistati klikom na sljedeću poveznicu:
https://www.flipsnack.com/BD96FE77C6F/uvamo-prirodu-pjesmom.html
U 6. b razredu održana je u okviru Erasmus+ KA 1 projekta Our Rule – Healthier and Greener School i njegovog Erasmus+ Volonterskog kluba 9. prosinca 2022. literarna radionica „Čuvamo prirodu pjesmom“.
Na početku radionice sa svojom su učiteljicom Hrvatskoga jezika Sanjom Sabljak razgovarali o prirodi, o njenoj važnosti za život čovjeka, ali i njenoj ugroženosti – o klimatskim promjenama koje uočavaju, kao i o ljudima koji daljnje zagađivanje prirode nastoje spriječiti. Potom su, potaknuti interpretacijama pejzažnih pjesama na redovnoj nastavi Hrvatskoga jezika, razgovarali o odnosu čovjeka i prirode, osobito o užitku koji boravak u prirodi pruža ljudskim bićima. Promatrali su kako pjesnici svoj doživljaj prirode prenose u pjesničke tekstove i kako se onda taj doživljaj prenosi na čitatelje. Učenici su se prisjetili koje prirodne pojave oni najviše vole pa su o svome doživljaju, uz vođenje učiteljice, osmislili kratke pjesničke tekstove, takozvane „činkvine“. Svoje su pjesme čitali jedni drugima, a potom ih i ilustrirali.
U završnom razgovoru učenici su zaključili kako ih je već samo razmišljanje o prirodi, pisanje pjesama o njoj i crtanje krajolika umirilo i razveselilo. Radionicu su završili mišlju: oni koji su svjesni uloge prirode u njihovom životu, činit će mnogo više da ju sačuvaju, od onih koji to ne čine.
Radove nastale na ovoj radionici izložili su u učionici Hrvatskoga jezika, a potom ih ujedinili u digitalnoj knjižici „Čuvamo prirodu pjesmom“, koju možete prolistati klikom na sljedeću poveznicu:
https://www.flipsnack.com/BD96FE77C6F/uvamo-prirodu-pjesmom.html