« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
21.03. je jedan vrlo poseban dan u godini. Toga dana obilježavamo Svjetski dan osoba s Down sindromom, ravnodnevnicu ili ekvinocij, prvi dan proljeća, Dan narcisa, Svjetski dan zaštite šuma.
Grupa učenika 4.b razreda, Šumski istraživači, prigodno su obilježili sve navedene dane, a za rođendan šume izradili su edukativan materijal “Što nam drvo daje”. Istražili su kojim biljkama, životinjama i pticama je stablo dom i na koji način su svi međusobno povezani. Jedno stablo je jedna velika stambena zgrada sa jako puno stanara. Svi imaju nešto drugima za dati i od drugih dobiti kako bi mogli sretno zajedno živjeti. Uočili su da je svako stablo jako i jednako važno nama ljudima.
Osim toga, dan su proveli u šumi, na terenskoj nastavi u Velikom Grđevcu, temeljenoj na šumskoj pedagogiji, zajedno s ostala dva četvrta razreda matične škole. Sadržaji hrvatskog jezika, prirode i društva, glazbene i tjelesno - zdravstvene kulture te matematike s lakoćom su provedeni na svježem zraku u zagrljaju šume.
Ove aktivnosti povezane su s Erasmus+ projektnom "Our Rule - Healthier & Greener School".
Učiteljica Mirjana Matenda
21.03. je jedan vrlo poseban dan u godini. Toga dana obilježavamo Svjetski dan osoba s Down sindromom, ravnodnevnicu ili ekvinocij, prvi dan proljeća, Dan narcisa, Svjetski dan zaštite šuma.
Grupa učenika 4.b razreda, Šumski istraživači, prigodno su obilježili sve navedene dane, a za rođendan šume izradili su edukativan materijal “Što nam drvo daje”. Istražili su kojim biljkama, životinjama i pticama je stablo dom i na koji način su svi međusobno povezani. Jedno stablo je jedna velika stambena zgrada sa jako puno stanara. Svi imaju nešto drugima za dati i od drugih dobiti kako bi mogli sretno zajedno živjeti. Uočili su da je svako stablo jako i jednako važno nama ljudima.
Osim toga, dan su proveli u šumi, na terenskoj nastavi u Velikom Grđevcu, temeljenoj na šumskoj pedagogiji, zajedno s ostala dva četvrta razreda matične škole. Sadržaji hrvatskog jezika, prirode i društva, glazbene i tjelesno - zdravstvene kulture te matematike s lakoćom su provedeni na svježem zraku u zagrljaju šume.
Ove aktivnosti povezane su s Erasmus+ projektnom "Our Rule - Healthier & Greener School".
Učiteljica Mirjana Matenda