« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dana 16.ožujka 2022. na Dječjem odjelu Narodne knjižnice “Petar Preradović” održana je Spikaonica na kojoj su sudjelovali učenici 7.a razreda i gošće knjižnice Sanja Vranješević, Mirela Alebić, Vedrana Viljevac Barić i Nina Plažanin.
Tema spikaonice bila je Nastava u digitalno doba te su se učenici kroz razgovor dotaknuli tema kao što su online nastava, njene kratkotrajne prednosti, ali i problemi koje ona donosi, ako traje dulje vrijeme. Zaključak većine učenika bio je da im se online nastava sviđa radi ugode boravka u vlastitom domu, i zato što se ne moraju toliko pripremati za svaki dan. No dugoročno ona dovodi do težeg praćenja, savladavanja i na kraju, nerazumijevanja nastavnih sadržaja. Jedan učenik naveo je kako je online nastava za njega “ uživanje s posljedicama”, s čime su se složili i drugi učenici.
Bilo je razgovora i o sveukupnom utjecaju digitalnih tehnologija i svih vrsta ekrana na živote učenika, koji pred njima provode jako puno vremena. Sami su učenici iznijeli kako su svjesni prekomjernog boravljenja pred ekranima i svih opasnosti na njihovo zdravlje koje takav način života donosi.
Zaključili su da ima mnogo zanimljivih i zabavnih načina kako se “odmaknuti” od tehnologije i uživati u životu na malo drugačiji način.
Zahvaljujemo se našim dragim knjižničarkama Dječjeg odjela na izvrsno pripremljenom i vođenom programu i zakazujemo sljedeću suradnju već u travnju!
Učiteljica Jasna Kalem
Dana 16.ožujka 2022. na Dječjem odjelu Narodne knjižnice “Petar Preradović” održana je Spikaonica na kojoj su sudjelovali učenici 7.a razreda i gošće knjižnice Sanja Vranješević, Mirela Alebić, Vedrana Viljevac Barić i Nina Plažanin.
Tema spikaonice bila je Nastava u digitalno doba te su se učenici kroz razgovor dotaknuli tema kao što su online nastava, njene kratkotrajne prednosti, ali i problemi koje ona donosi, ako traje dulje vrijeme. Zaključak većine učenika bio je da im se online nastava sviđa radi ugode boravka u vlastitom domu, i zato što se ne moraju toliko pripremati za svaki dan. No dugoročno ona dovodi do težeg praćenja, savladavanja i na kraju, nerazumijevanja nastavnih sadržaja. Jedan učenik naveo je kako je online nastava za njega “ uživanje s posljedicama”, s čime su se složili i drugi učenici.
Bilo je razgovora i o sveukupnom utjecaju digitalnih tehnologija i svih vrsta ekrana na živote učenika, koji pred njima provode jako puno vremena. Sami su učenici iznijeli kako su svjesni prekomjernog boravljenja pred ekranima i svih opasnosti na njihovo zdravlje koje takav način života donosi.
Zaključili su da ima mnogo zanimljivih i zabavnih načina kako se “odmaknuti” od tehnologije i uživati u životu na malo drugačiji način.
Zahvaljujemo se našim dragim knjižničarkama Dječjeg odjela na izvrsno pripremljenom i vođenom programu i zakazujemo sljedeću suradnju već u travnju!
Učiteljica Jasna Kalem