« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Tijekom ove školske godine provedena je identifikacija darovitih učenika u generaciji trećih razreda naše škole. Darovitim učenicima želimo omogućiti sustavnu brigu, kontinuirano praćenje, poticanje i kreiranje njima primjerenih i poticajnih aktivnosti tijekom školovanja u našoj školi.
Na temelju dobivenih rezultata desetero je učenika uključeno u „Obogaćeni program za darovite učenike“ koji vodi psihologinja škole u suradnji sa učiteljima razredne i predmetne nastave. Cilj je ovog programa poticati razvoj sposobnosti, stvaralaštva i osobnosti skupine darovitih učenika.
Program je započeo prvom radionicom održanom 16.2.2022. na kojoj su se učenici predstavljali i međusobno upoznavali te započeli rad na temi „Tko sam, što sve znam i mogu“. Jednosatne radionice provodit će se svake druge srijede u poslijepodnevnim satima u prostoru matične škole.
Tijekom ove školske godine provedena je identifikacija darovitih učenika u generaciji trećih razreda naše škole. Darovitim učenicima želimo omogućiti sustavnu brigu, kontinuirano praćenje, poticanje i kreiranje njima primjerenih i poticajnih aktivnosti tijekom školovanja u našoj školi.
Na temelju dobivenih rezultata desetero je učenika uključeno u „Obogaćeni program za darovite učenike“ koji vodi psihologinja škole u suradnji sa učiteljima razredne i predmetne nastave. Cilj je ovog programa poticati razvoj sposobnosti, stvaralaštva i osobnosti skupine darovitih učenika.
Program je započeo prvom radionicom održanom 16.2.2022. na kojoj su se učenici predstavljali i međusobno upoznavali te započeli rad na temi „Tko sam, što sve znam i mogu“. Jednosatne radionice provodit će se svake druge srijede u poslijepodnevnim satima u prostoru matične škole.