« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Na početku 2018. godine, Europske godine kulturne baštine, započela je nova suradnja između naše škole i Igraonice Narodne knjižnice Petar Preradović Bjelovar. U petomjesečnom projektu Upoznajmo kulturnu baštinu zavičaja sudjeluju djeca predškolske dobi i njihovi roditelji s voditeljicom Igraonice gospođom Snježanom Berak te učenici eTwinneri naše škole s učiteljicama Martinom Supančić i Danicom Barišić. Suradnja će biti ostvarena kroz niz radionica uz posjet Gradskom muzeju Bjelovar, Etno parku Veliko Trojstvo i razmjenom iskustava s Gradskom knjižnicom i čitaonicom Vinkovci. Cilj ove suradnje je doživljajno obogatiti spoznaju djeteta putem kulturnih vrednota zavičaja i upoznati kulturnu baštinu zemlje u kojoj žive.
Na prvoj radionici održanoj 29. siječnja govorili smo o vrstama kulturne bašrine, upoznali što je sve UNESCO zaštitio u Republici Hrvatskoj, stvarali umnu mapu dječjim crtežima te odigrali Kahoot kviz.
Na početku 2018. godine, Europske godine kulturne baštine, započela je nova suradnja između naše škole i Igraonice Narodne knjižnice Petar Preradović Bjelovar. U petomjesečnom projektu Upoznajmo kulturnu baštinu zavičaja sudjeluju djeca predškolske dobi i njihovi roditelji s voditeljicom Igraonice gospođom Snježanom Berak te učenici eTwinneri naše škole s učiteljicama Martinom Supančić i Danicom Barišić. Suradnja će biti ostvarena kroz niz radionica uz posjet Gradskom muzeju Bjelovar, Etno parku Veliko Trojstvo i razmjenom iskustava s Gradskom knjižnicom i čitaonicom Vinkovci. Cilj ove suradnje je doživljajno obogatiti spoznaju djeteta putem kulturnih vrednota zavičaja i upoznati kulturnu baštinu zemlje u kojoj žive.
Na prvoj radionici održanoj 29. siječnja govorili smo o vrstama kulturne bašrine, upoznali što je sve UNESCO zaštitio u Republici Hrvatskoj, stvarali umnu mapu dječjim crtežima te odigrali Kahoot kviz.