preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Bjelovar

Login

e-Dnevnik za nastavnike

    e-Dnevnik za učenike

 

 


 

eTwinning i Erasmus+

 

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 10. 2011.

Ukupno: 475305
Ovaj mjesec: 2545
Nove vijesti

POVEZNICE NA WEB STRANICE:

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projektni ciklus/Projektni dan " UČIMO ZA ŽIVOT,NE ZA ŠKOLU"
Autor: Tatjana Landsman, 12. 4. 2014.

Iz svih nastavnih predmeta u svim razrednim odjelima matične i područnih škola  provodili smo istraživačke projekte ,a rezultate prezentirali jedni drugima na Projektnom danu.

Više pod :


I.osnovna škola Bjelovar – Projektni ciklus/projektni dan « Učimo za život, ne za školu»

Moto I.OŠ Bjelovar - « Učimo za život, ne za školu»  Non scholae, sed vitae discimus (Seneca)

U petak,11.4.2014.godine održana je zadnja faza projektnog ciklusa « Učimo za život, ne za školu». Naime, radi se o višemjesečnim istraživačkim projektima svih učenika i učitelja matične i područnih škola I.osnovne škole Bjelovar. Cilj projekata kroz sve nastavne predmete je primjena znanja stečenih u školi u svakodnevnom životu .

Trideset i šest tema za istraživanje posebno su zainteresirale učenike jer su samostalnim i timskim  istraživanjem ,iskustvenim učenjem, proučavanjem i donošenjem zaključaka kroz terenske i izvanučionične  oblike rada stekli nova životno primjenjiva  iskustva.

U zaista širokom izboru istraživačkih izazova  krenuli su u“ lov na slova“ u knjižnici, pošti, kiosku te po gradskim ulicama (razni natpisi, prometni znakovi i putokazi, oglasne ploče...)s ciljem osvještavanja potrebe čitanja.

Proučavali su  namirnice važne za zdravlje,hranu kao lijek,nužnost potrebe usvajanja svakodnevnih higijenskih navika,prenošenje dječjih zaraznih bolesti i opasnosti od ovisnosti kod mladih,posebno štetnost duhanskog dima kod pasivnog pušenja.

Istražili su zašto je važno gospodarenje vodom i  pročišćavanje voda ,zašto je  štetno pretjerano konzumiranje gaziranih sokova, kako se zaštititi od UV zračenja . Kemičari su proizveli sapun i istražili njegovo djelovanje na okoliš. Neki su se okušali u sijanju začinskog i ukrasnog bilja.

          Ljubitelji jezika proučavali su jezične zanimljivosti našeg zavičaja,ljepotu zavičajnog govora  u „ rječniku moje obitelji“ , pojavnost  germanizama u hrvatskom jeziku, usporedili su  školskog sustava kod nas i u SAD-u razgovorom s izvornom  gošćom Amerikankom,istražili blagdanske običaje kod nas i u engleskom govornom području. Pronalaženjem  ulica književnih velikana u našem gradu,istražili su i  više podataka o Željku Sabolu čije ime nosi ulica naše škole. Neke je zanimalo  kako Česi žive u našem gradu, što rade, kako su kao nacionalna manjina  očuvali svoju kulturnu baštinu. Istražili su vjersku tradiciju u svakodnevnom životu naših sugrađana, crkvenu arhitekturu našeg kraja kao i običaje naših baka i djedova.

 Koje prednosti i štete ima komuniciranje putem društvenih mreža,kako se lako  otkrije identitet na internetu samo su neka od pitanja na koja su u odgovorima  došli do  zabrinjavajućih podataka. Korisno je bilo naučiti  prikupljati sadržaje s internetskih tražilica.

 Izlaskom na teren učenici su proučavali  estetski izgled grada Bjelovara –izloge, parkove,fasade te primjenu  vizualnog dizajna  u svakodnevnom životu. Uz proučavanje  ulica našeg grada u prošlosti i danas,upoznali su glazbu koju su slušali njihovi roditelji  70-tih i 80-tih godina 20.st.

  Matematičari su otkrili zlatni rez-božanski broj  1,618 u  životu i prirodi,a fizičari su istražili koji se  fizikalni pojmovi  iskrivljeno  koriste u svakodnevnom životu .

   Zanimljiva je bila demonstracija osnovnih vještina samoobrane od nenaoružanog i naoružanog napadača koje su učenici brzo usvojili smatrajući to potrebnim.

Uspješnost izvođenja navedenih projektnih zadataka uz izrazit interes i motivaciju učenika samo je dokaz,ali i poticaj da škola treba biti životna, primjenjiva u njihovim životima danas i -  sutra.  

Jedan od projekata je "Kako se zaštititi od UV zračenja" - 1.razred PŠ Klokočevac





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projektni ciklus/Projektni dan " UČIMO ZA ŽIVOT,NE ZA ŠKOLU"
Autor: Tatjana Landsman, 12. 4. 2014.

Iz svih nastavnih predmeta u svim razrednim odjelima matične i područnih škola  provodili smo istraživačke projekte ,a rezultate prezentirali jedni drugima na Projektnom danu.

Više pod :


I.osnovna škola Bjelovar – Projektni ciklus/projektni dan « Učimo za život, ne za školu»

Moto I.OŠ Bjelovar - « Učimo za život, ne za školu»  Non scholae, sed vitae discimus (Seneca)

U petak,11.4.2014.godine održana je zadnja faza projektnog ciklusa « Učimo za život, ne za školu». Naime, radi se o višemjesečnim istraživačkim projektima svih učenika i učitelja matične i područnih škola I.osnovne škole Bjelovar. Cilj projekata kroz sve nastavne predmete je primjena znanja stečenih u školi u svakodnevnom životu .

Trideset i šest tema za istraživanje posebno su zainteresirale učenike jer su samostalnim i timskim  istraživanjem ,iskustvenim učenjem, proučavanjem i donošenjem zaključaka kroz terenske i izvanučionične  oblike rada stekli nova životno primjenjiva  iskustva.

U zaista širokom izboru istraživačkih izazova  krenuli su u“ lov na slova“ u knjižnici, pošti, kiosku te po gradskim ulicama (razni natpisi, prometni znakovi i putokazi, oglasne ploče...)s ciljem osvještavanja potrebe čitanja.

Proučavali su  namirnice važne za zdravlje,hranu kao lijek,nužnost potrebe usvajanja svakodnevnih higijenskih navika,prenošenje dječjih zaraznih bolesti i opasnosti od ovisnosti kod mladih,posebno štetnost duhanskog dima kod pasivnog pušenja.

Istražili su zašto je važno gospodarenje vodom i  pročišćavanje voda ,zašto je  štetno pretjerano konzumiranje gaziranih sokova, kako se zaštititi od UV zračenja . Kemičari su proizveli sapun i istražili njegovo djelovanje na okoliš. Neki su se okušali u sijanju začinskog i ukrasnog bilja.

          Ljubitelji jezika proučavali su jezične zanimljivosti našeg zavičaja,ljepotu zavičajnog govora  u „ rječniku moje obitelji“ , pojavnost  germanizama u hrvatskom jeziku, usporedili su  školskog sustava kod nas i u SAD-u razgovorom s izvornom  gošćom Amerikankom,istražili blagdanske običaje kod nas i u engleskom govornom području. Pronalaženjem  ulica književnih velikana u našem gradu,istražili su i  više podataka o Željku Sabolu čije ime nosi ulica naše škole. Neke je zanimalo  kako Česi žive u našem gradu, što rade, kako su kao nacionalna manjina  očuvali svoju kulturnu baštinu. Istražili su vjersku tradiciju u svakodnevnom životu naših sugrađana, crkvenu arhitekturu našeg kraja kao i običaje naših baka i djedova.

 Koje prednosti i štete ima komuniciranje putem društvenih mreža,kako se lako  otkrije identitet na internetu samo su neka od pitanja na koja su u odgovorima  došli do  zabrinjavajućih podataka. Korisno je bilo naučiti  prikupljati sadržaje s internetskih tražilica.

 Izlaskom na teren učenici su proučavali  estetski izgled grada Bjelovara –izloge, parkove,fasade te primjenu  vizualnog dizajna  u svakodnevnom životu. Uz proučavanje  ulica našeg grada u prošlosti i danas,upoznali su glazbu koju su slušali njihovi roditelji  70-tih i 80-tih godina 20.st.

  Matematičari su otkrili zlatni rez-božanski broj  1,618 u  životu i prirodi,a fizičari su istražili koji se  fizikalni pojmovi  iskrivljeno  koriste u svakodnevnom životu .

   Zanimljiva je bila demonstracija osnovnih vještina samoobrane od nenaoružanog i naoružanog napadača koje su učenici brzo usvojili smatrajući to potrebnim.

Uspješnost izvođenja navedenih projektnih zadataka uz izrazit interes i motivaciju učenika samo je dokaz,ali i poticaj da škola treba biti životna, primjenjiva u njihovim životima danas i -  sutra.  

Jedan od projekata je "Kako se zaštititi od UV zračenja" - 1.razred PŠ Klokočevac





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju