« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
U sklopu realizacije Erasmus+ akreditacije učiteljica matematike Jela Galunić se stručno usavršavala na tečaju „Social Skills in the Diversity Era“ u Grčkoj na otoku Kreti (Heraklion) od 13. do 19. svibnja 2024. godine.
Organizator tečaja, Erasmus Learn, kroz tridesetpetosatni program je ponudio sudionicima tečaja radionice i predavanja kroz koje su sudionici imali mogućnost, na teorijskoj i praktičnoj razini, upoznati se između ostalog i s različitim metodama za razvijanje komunikacijskih vještina učenika.
Tijekom prvog dana tečaja su sudionici predstavljali svoje škole te se imali priliku međusobno upoznati. Učitelji i stručni suradnici psiholozi i pedagozi iz Portugala, Letonije, Finske, Španjolske, Italije i Hrvatske su predstavili svoje škole i Erasmus+ projekte u koje su uključeni. Predstavljen je i plan rada i aktivnosti u kojima će se sudjelovati tijekom tečaja. Aktivnosti drugog dana su organizirane u prekrasnom parku u gradu. Aktivnostima je cilj bio uvidjeti kako je moguće utjecati na komunikacijske procese u svrhu jačanja pripadnosti timu te kako utjecati na poboljšanje socijalnih vještina u svrhu razvijanja pozitivne klime u razredu.
U nastavku se pažnja posvetila radu na aktivnostima koje potiču razvoj emocionalne inteligencije, vještine aktivnog slušanja, stvaranju i jačanju pozitivne slike o sebi te uočavanju utjecaja kvalitetnih odnosa među učenicima na ishode učenja i rješavanje konflikata. Posebna se pozornost posvetila načinima i metodama nenasilne komunikacije. Sudionicima je također organiziran posjet osnovnoj školi u Heraklionu gdje su iz prve ruke mogli čuti i vidjeti s kakvim se izazovima susreću učitelji i učenici u Grčkoj, ali i promatrati organizaciju rada.
Organizator tečaja je sudionicima, uz svakodnevni planirani rad, omogućio sudjelovanje i u kulturološkim aktivnostima tijekom kojih su sudionici mogli upoznati ljepote i povijest otoka te u neformalnom okruženju stvoriti kontakte i poznanstva za potencijalno zajedničko sudjelovanje u nekim budućim projektima!
S obzirom na ciljeve postavljene u Erasmus+ akreditaciji te potrebe učenika naše škole, učiteljica će stečena znanja podijeliti s kolegama te će s učenicima održati radionice s ciljem razvijanja nenasilne komunikacije.
U sklopu realizacije Erasmus+ akreditacije učiteljica matematike Jela Galunić se stručno usavršavala na tečaju „Social Skills in the Diversity Era“ u Grčkoj na otoku Kreti (Heraklion) od 13. do 19. svibnja 2024. godine.
Organizator tečaja, Erasmus Learn, kroz tridesetpetosatni program je ponudio sudionicima tečaja radionice i predavanja kroz koje su sudionici imali mogućnost, na teorijskoj i praktičnoj razini, upoznati se između ostalog i s različitim metodama za razvijanje komunikacijskih vještina učenika.
Tijekom prvog dana tečaja su sudionici predstavljali svoje škole te se imali priliku međusobno upoznati. Učitelji i stručni suradnici psiholozi i pedagozi iz Portugala, Letonije, Finske, Španjolske, Italije i Hrvatske su predstavili svoje škole i Erasmus+ projekte u koje su uključeni. Predstavljen je i plan rada i aktivnosti u kojima će se sudjelovati tijekom tečaja. Aktivnosti drugog dana su organizirane u prekrasnom parku u gradu. Aktivnostima je cilj bio uvidjeti kako je moguće utjecati na komunikacijske procese u svrhu jačanja pripadnosti timu te kako utjecati na poboljšanje socijalnih vještina u svrhu razvijanja pozitivne klime u razredu.
U nastavku se pažnja posvetila radu na aktivnostima koje potiču razvoj emocionalne inteligencije, vještine aktivnog slušanja, stvaranju i jačanju pozitivne slike o sebi te uočavanju utjecaja kvalitetnih odnosa među učenicima na ishode učenja i rješavanje konflikata. Posebna se pozornost posvetila načinima i metodama nenasilne komunikacije. Sudionicima je također organiziran posjet osnovnoj školi u Heraklionu gdje su iz prve ruke mogli čuti i vidjeti s kakvim se izazovima susreću učitelji i učenici u Grčkoj, ali i promatrati organizaciju rada.
Organizator tečaja je sudionicima, uz svakodnevni planirani rad, omogućio sudjelovanje i u kulturološkim aktivnostima tijekom kojih su sudionici mogli upoznati ljepote i povijest otoka te u neformalnom okruženju stvoriti kontakte i poznanstva za potencijalno zajedničko sudjelovanje u nekim budućim projektima!
S obzirom na ciljeve postavljene u Erasmus+ akreditaciji te potrebe učenika naše škole, učiteljica će stečena znanja podijeliti s kolegama te će s učenicima održati radionice s ciljem razvijanja nenasilne komunikacije.