« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Učitelj likovne kulture Antun Ibriks predlaže autoportret učenice 6. razreda za novi znak škole!
Za znak škole odabrao sam portret djeteta, koji je pojednostavljen i sveden na crte.
Organičnost crteža, spontanost i bogatstvo u karakteru crta čine ga zanimljivim, kao i sam izraz lica djeteta, koji je vedar i optimističan.
Crtež nosi individualne osobine portretiranog djeteta, točnije, to je autoportret s osobnim karakteristikama, kao što je način češljanja kose, ukosnica, oblik glave i pogled. Istovremeno on (portret) je i unuiverzalni simbol.
Antun Ibriks, učitelj likovne kulture
Učitelj likovne kulture Antun Ibriks predlaže autoportret učenice 6. razreda za novi znak škole!
Za znak škole odabrao sam portret djeteta, koji je pojednostavljen i sveden na crte.
Organičnost crteža, spontanost i bogatstvo u karakteru crta čine ga zanimljivim, kao i sam izraz lica djeteta, koji je vedar i optimističan.
Crtež nosi individualne osobine portretiranog djeteta, točnije, to je autoportret s osobnim karakteristikama, kao što je način češljanja kose, ukosnica, oblik glave i pogled. Istovremeno on (portret) je i unuiverzalni simbol.
Antun Ibriks, učitelj likovne kulture