« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Mr. Nataša Ljubić Klemše, koordinatorica Erasmus+ projekta „Our Rule – Healthier & Greener School“ I. osnovne škole Bjelovar, sudjelovala je na aktivnosti promatranja nastave u gradu Reykjaviku, na Islandu.
Tijekom petodnevne aktivnosti promatranja nastave (engl. job shadowing activity) u Ingunnarskoli u Reykjaviku, učiteljica Nataša je upoznala islandski obrazovni sustav i obrazovne politike prihvaćanja multikulturalnosti i pripremanja i uvođenja učenika u sustav odgoja i obrazovanja. Učila je i spoznavala kako se učenike odgaja i obrazuje za održivi razvoj i održivi način života. Promatrala je nastavu u brojnim odjeljenjima škole, razgovarala je s kolegicama i kolegama, razmjenjivala iskustva i dobre odgojno-obrazovne prakse i umrežavala se.
Island, poznat kao zemlja i otok vulkana i ledenjaka, putoholičarki, učiteljici Nataši, bio je neiscrpan za istraživanje. Za vrijeme svojeg boravka na Islandu neformalno se družila s kolegicama i kolegama i upoznala glavni grad Reykjavik i njegove atrakcije. Posjetila je i najpoznatija islandska turistička mjesta, poznata u svijetu.
Učiteljica Nataša se u svoju školu vraća s novim spoznajama i idejama kako, barem dio uspješnog islandskog obrazovnog sustava, posebno u području održivog razvoja, prenijeti i implementirati u naš hrvatski obrazovni sustav, u svoj rad i svoje poučavanje.
Mr. Nataša Ljubić Klemše, koordinatorica Erasmus+ projekta „Our Rule – Healthier & Greener School“ I. osnovne škole Bjelovar, sudjelovala je na aktivnosti promatranja nastave u gradu Reykjaviku, na Islandu.
Tijekom petodnevne aktivnosti promatranja nastave (engl. job shadowing activity) u Ingunnarskoli u Reykjaviku, učiteljica Nataša je upoznala islandski obrazovni sustav i obrazovne politike prihvaćanja multikulturalnosti i pripremanja i uvođenja učenika u sustav odgoja i obrazovanja. Učila je i spoznavala kako se učenike odgaja i obrazuje za održivi razvoj i održivi način života. Promatrala je nastavu u brojnim odjeljenjima škole, razgovarala je s kolegicama i kolegama, razmjenjivala iskustva i dobre odgojno-obrazovne prakse i umrežavala se.
Island, poznat kao zemlja i otok vulkana i ledenjaka, putoholičarki, učiteljici Nataši, bio je neiscrpan za istraživanje. Za vrijeme svojeg boravka na Islandu neformalno se družila s kolegicama i kolegama i upoznala glavni grad Reykjavik i njegove atrakcije. Posjetila je i najpoznatija islandska turistička mjesta, poznata u svijetu.
Učiteljica Nataša se u svoju školu vraća s novim spoznajama i idejama kako, barem dio uspješnog islandskog obrazovnog sustava, posebno u području održivog razvoja, prenijeti i implementirati u naš hrvatski obrazovni sustav, u svoj rad i svoje poučavanje.