preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Bjelovar

Login

e-Dnevnik za nastavnike

    e-Dnevnik za učenike

 

 


 

eTwinning i Erasmus+

 

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 10. 2011.

Ukupno: 474952
Ovaj mjesec: 2192
Nove vijesti

POVEZNICE NA WEB STRANICE:

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Financijska pismenost u prvom razredu
Autor: Danica Popilovski Topalović, 5. 2. 2020.

Kako kroz igru educirati najmlađe učenike o važnosti financijskog odlučivanja i raspolaganja novcem pokazali su nam u ponedjeljak 3. 2. 2020. učenici 4. c razreda Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar koji su s profesoricom Biljanom Ilkoski i knjižničarkom Alicom Bačeković Pavelić osmislili i realizirali nastavni sat s našim prvašićima u okviru međupredmetne teme - poduzetništvo.


Srednjoškolci, koji su četiri godine učili o ovim temama, okušali su se kao predavači i voditelji radionice i pokazali kako kroz zanimljive igre i zadatke  „veliki“ učenici mogu „malima“ približiti ovu temu i na zabavan način raditi na razvijanju financijske pismenosti najmlađih.  

Dojmovi nakon radionice su sjajni te se nadamo da će se ova suradnja nastaviti što prije!

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Financijska pismenost u prvom razredu
Autor: Danica Popilovski Topalović, 5. 2. 2020.

Kako kroz igru educirati najmlađe učenike o važnosti financijskog odlučivanja i raspolaganja novcem pokazali su nam u ponedjeljak 3. 2. 2020. učenici 4. c razreda Ekonomske i birotehničke škole Bjelovar koji su s profesoricom Biljanom Ilkoski i knjižničarkom Alicom Bačeković Pavelić osmislili i realizirali nastavni sat s našim prvašićima u okviru međupredmetne teme - poduzetništvo.


Srednjoškolci, koji su četiri godine učili o ovim temama, okušali su se kao predavači i voditelji radionice i pokazali kako kroz zanimljive igre i zadatke  „veliki“ učenici mogu „malima“ približiti ovu temu i na zabavan način raditi na razvijanju financijske pismenosti najmlađih.  

Dojmovi nakon radionice su sjajni te se nadamo da će se ova suradnja nastaviti što prije!

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju