« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
U sklopu Erasmus+ projekta „Let's VolunPeer!” učiteljica engleskog jezika Martina Supančić sudjelovala je na stručnom usavršavanju u Ujedinjenom Kraljevstvu, u školi "Language Link London" u Londonu. Mobilnost je održana od 5. do 10. kolovoza 2019., a učiteljica je sudjelovala na 25 - satnom strukturiranom tečaju pod nazivom „Creative Methodology“, čiji je cilj učiteljima engleskog jezika osigurati nove metode i modele poučavanja te ih inspirirati na što učinkovitije, kreativnije i zabavnije poučavanje. Nastava je održana na engleskom jeziku, u malim skupinama u poticajnoj internacionalnoj atmosferi. Učitelji iz Njemačke, Austrije, Italije i Španjolske međusobno su razmijenili iskustva o načinu svog poučavanja, školskim sustavima u njihovim zemljama, kao i o načinu i organizaciji rada u njihovim školama.
U nastavku slijedi opis aktivnosti na tečaju po danima:
Dan 1.
Dan je započeo međusobnim upoznavanjem te olujom ideja vezanom uz motivaciju učenika. Slijedilo je predstavljanje metode NLP (Neuro – Linguistic Programming), nakon čega su učitelji polaznici tečaja imali zadatak osmisliti materijale za nastavu prema NLP metodi. U poslijepodnevnim satima predstavljeni su kreativni načini poučavanja književnosti nakon čega su učitelji trebali napisati scenarij za snimanje scene za film prema romanu „Oliver Twist“.
Dan 2.
Drugi dan započeo je predstavljanjem još jedne nove metode poučavanja pod nazivom Task Based Learning (TBL). To je metoda u koja je suprotna od uobičajenog PPP pristupa (Present Practice Produce) u kojoj se učeniku predstavlja novi nastavni sadržaj, koji se nakon toga „obrađuje“ i vježba, a učenici onda sami produciraju novostečeno znanje. TBL metoda ima obrnuti pristup: učitelj prvo predstavlja temu i daje učenicima zadatak kroz koji će sami „obraditi“ tu temu. Učenici tada u paru ili grupama odrađuju zadatak, dok ih učitelj nadgleda i pruža im podršku. Slijedi prezentacija rješavanja zadatka po grupama i te analiza i rasprava u kojoj učitelj naglašava nastavne sadržaje koji su relevantni za temu te slijedi vježba koja je prilagođena potrebama učenika. Učitelji su nakon predstavljanja ove metode dobili zadatak analizirati nekoliko udžbenika i pronaći udžbenik koji se temelji na ovoj metodi te osmisliti nastavni sat pomoću TBL metode.
Dan 3.
Treći dan temeljio se na Dogma metodi, u kojoj se ne koriste nikakvi materijali za nastavu. Naglasak je na razgovoru između učitelja i učenika i korištenjem stranog jezika u što većem obimu. Nastavni sadržaj se predstavlja kroz razgovor s učenicima. Također se raspravljalo o ispravljanju učenika, kako i kada ih najučinkovitije ispravljati te su predstavljene metode kreativnog pisanja.
Dan 4.
Četvrti dan učitelji su dobili mnoštvo novih ideja vezanih uz, na nastavi obično dosta zapostavljeno, učenje izgovora riječi. Također se raspravljalo kako i što učinkovito „drilati“, a da učenicima ne bude naporno i dosadno. Predstavljeni su i novi načini pisanja diktata.
Dan 5.
Posljednji dan bio je posvećen igrama u nastavi, pričanju priča i korištenju glazbe i dramatizacije u nastavi te su svim polaznicima dodijeljene diplome.
Novonaučene metode i načine poučavanja učiteljica će iskoristiti ne samo za vrijeme redovne nastave, već i u radu volonterskog kluba „Volontiraj u Prvoj“ koji počinje s radom u rujnu 2019. godine. Učiteljica Supančić će unutar volonterskog kluba voditi sekciju „Creative English“, u sklopu koje će učenici imati priliku učiti o najpoznatijim piscima i knjigama britanske dječje književnosti te uređivati dvojezične školske e - novine.
Nakon nastave u sklopu tečaja „Creative Methodology“ koja je trajala svaki dan od 9.00 do 15.00 sati, bilo je vremena i za razgledavanje znamenitosti Londona, obilazak muzeja, kazališta i koncerata te za upoznavanje britanske kulture i načina života.
Ovom vrstom stručnog usavršavanja u inozemstvu učiteljica je obogatila svoju profesionalnu, ali i osobnu sferu života iskustvima koje će nastojati prenijeti svojim kolegama i učenicima kako bi svi zajedno što lakše, kreativnije i učinkovitije učili i poučavali u skladu s novim smjernicama koje donosi novi kurikulum „Škole za život“.
U sklopu Erasmus+ projekta „Let's VolunPeer!” učiteljica engleskog jezika Martina Supančić sudjelovala je na stručnom usavršavanju u Ujedinjenom Kraljevstvu, u školi "Language Link London" u Londonu. Mobilnost je održana od 5. do 10. kolovoza 2019., a učiteljica je sudjelovala na 25 - satnom strukturiranom tečaju pod nazivom „Creative Methodology“, čiji je cilj učiteljima engleskog jezika osigurati nove metode i modele poučavanja te ih inspirirati na što učinkovitije, kreativnije i zabavnije poučavanje. Nastava je održana na engleskom jeziku, u malim skupinama u poticajnoj internacionalnoj atmosferi. Učitelji iz Njemačke, Austrije, Italije i Španjolske međusobno su razmijenili iskustva o načinu svog poučavanja, školskim sustavima u njihovim zemljama, kao i o načinu i organizaciji rada u njihovim školama.
U nastavku slijedi opis aktivnosti na tečaju po danima:
Dan 1.
Dan je započeo međusobnim upoznavanjem te olujom ideja vezanom uz motivaciju učenika. Slijedilo je predstavljanje metode NLP (Neuro – Linguistic Programming), nakon čega su učitelji polaznici tečaja imali zadatak osmisliti materijale za nastavu prema NLP metodi. U poslijepodnevnim satima predstavljeni su kreativni načini poučavanja književnosti nakon čega su učitelji trebali napisati scenarij za snimanje scene za film prema romanu „Oliver Twist“.
Dan 2.
Drugi dan započeo je predstavljanjem još jedne nove metode poučavanja pod nazivom Task Based Learning (TBL). To je metoda u koja je suprotna od uobičajenog PPP pristupa (Present Practice Produce) u kojoj se učeniku predstavlja novi nastavni sadržaj, koji se nakon toga „obrađuje“ i vježba, a učenici onda sami produciraju novostečeno znanje. TBL metoda ima obrnuti pristup: učitelj prvo predstavlja temu i daje učenicima zadatak kroz koji će sami „obraditi“ tu temu. Učenici tada u paru ili grupama odrađuju zadatak, dok ih učitelj nadgleda i pruža im podršku. Slijedi prezentacija rješavanja zadatka po grupama i te analiza i rasprava u kojoj učitelj naglašava nastavne sadržaje koji su relevantni za temu te slijedi vježba koja je prilagođena potrebama učenika. Učitelji su nakon predstavljanja ove metode dobili zadatak analizirati nekoliko udžbenika i pronaći udžbenik koji se temelji na ovoj metodi te osmisliti nastavni sat pomoću TBL metode.
Dan 3.
Treći dan temeljio se na Dogma metodi, u kojoj se ne koriste nikakvi materijali za nastavu. Naglasak je na razgovoru između učitelja i učenika i korištenjem stranog jezika u što većem obimu. Nastavni sadržaj se predstavlja kroz razgovor s učenicima. Također se raspravljalo o ispravljanju učenika, kako i kada ih najučinkovitije ispravljati te su predstavljene metode kreativnog pisanja.
Dan 4.
Četvrti dan učitelji su dobili mnoštvo novih ideja vezanih uz, na nastavi obično dosta zapostavljeno, učenje izgovora riječi. Također se raspravljalo kako i što učinkovito „drilati“, a da učenicima ne bude naporno i dosadno. Predstavljeni su i novi načini pisanja diktata.
Dan 5.
Posljednji dan bio je posvećen igrama u nastavi, pričanju priča i korištenju glazbe i dramatizacije u nastavi te su svim polaznicima dodijeljene diplome.
Novonaučene metode i načine poučavanja učiteljica će iskoristiti ne samo za vrijeme redovne nastave, već i u radu volonterskog kluba „Volontiraj u Prvoj“ koji počinje s radom u rujnu 2019. godine. Učiteljica Supančić će unutar volonterskog kluba voditi sekciju „Creative English“, u sklopu koje će učenici imati priliku učiti o najpoznatijim piscima i knjigama britanske dječje književnosti te uređivati dvojezične školske e - novine.
Nakon nastave u sklopu tečaja „Creative Methodology“ koja je trajala svaki dan od 9.00 do 15.00 sati, bilo je vremena i za razgledavanje znamenitosti Londona, obilazak muzeja, kazališta i koncerata te za upoznavanje britanske kulture i načina života.
Ovom vrstom stručnog usavršavanja u inozemstvu učiteljica je obogatila svoju profesionalnu, ali i osobnu sferu života iskustvima koje će nastojati prenijeti svojim kolegama i učenicima kako bi svi zajedno što lakše, kreativnije i učinkovitije učili i poučavali u skladu s novim smjernicama koje donosi novi kurikulum „Škole za život“.