« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Pod vodstvom Danice Barišić, učiteljice glazbene kulture, zainteresirani učenici i učitelji I. OŠ Bjelovar mogu pogledati veselu operu Šišmiš u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu dana 14. prosinca 2010. godine.
Cijena putovanja i ulaznice iznosi ukupno 91,00 kn.
Broj mjesta je ograničen, a svi zainteresirani neka se jave učiteljici glazbene kulture.
Već nakon praizvedbe 1874. godine, Šišmiš je postao sinonimom operetnog žanra. Bečka opereta stvorena je prema francuskom uzoru popularnih Meilhacovih i Halévyjevih kazališnih djela koji su ostali zapamćeni kao libretisti Bizetove opere Carmen. Francusku prirodu njihovih komedija Strauss je prilagodio Beču baš kao što je i stoljeće prije Mozart transformirao Beaumarchaisov Figarov pir u svoju operu. Johann Strauss i Šišmiš većinu ljudi asocira na veselje, slavlje i svečane balove koji nemaju kraja. Međutim, ova opereta nad operetama posjeduje obilje melankolije i čežnje za idealom sreće koji, jednom upoznat, ne može nikad ponovno biti osvojen. Šišmiš započinje kao poziv na užitak, a završava sviješću o zajedničkoj ljudskosti. Opereta se u velikom stilu zasluženo vraća na najveću zagrebačku kazališnu pozornicu.
Pod vodstvom Danice Barišić, učiteljice glazbene kulture, zainteresirani učenici i učitelji I. OŠ Bjelovar mogu pogledati veselu operu Šišmiš u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu dana 14. prosinca 2010. godine.
Cijena putovanja i ulaznice iznosi ukupno 91,00 kn.
Broj mjesta je ograničen, a svi zainteresirani neka se jave učiteljici glazbene kulture.
Već nakon praizvedbe 1874. godine, Šišmiš je postao sinonimom operetnog žanra. Bečka opereta stvorena je prema francuskom uzoru popularnih Meilhacovih i Halévyjevih kazališnih djela koji su ostali zapamćeni kao libretisti Bizetove opere Carmen. Francusku prirodu njihovih komedija Strauss je prilagodio Beču baš kao što je i stoljeće prije Mozart transformirao Beaumarchaisov Figarov pir u svoju operu. Johann Strauss i Šišmiš većinu ljudi asocira na veselje, slavlje i svečane balove koji nemaju kraja. Međutim, ova opereta nad operetama posjeduje obilje melankolije i čežnje za idealom sreće koji, jednom upoznat, ne može nikad ponovno biti osvojen. Šišmiš započinje kao poziv na užitak, a završava sviješću o zajedničkoj ljudskosti. Opereta se u velikom stilu zasluženo vraća na najveću zagrebačku kazališnu pozornicu.