preskoči na sadržaj

I. osnovna škola Bjelovar

Login

e-Dnevnik za nastavnike

    e-Dnevnik za učenike

 

 


 

eTwinning i Erasmus+

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Oglasna ploča

POVEZNICE NA WEB STRANICE:

 

 

 

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Prva mobilnost učenika sudionika Erasmus+ Akreditacije u Estoniji
Autor: Helena Gustović Ljubić, 4. 3. 2024.

Učenici naše škole Marta Markešić, Nina Dukić, Izak Madunović, Pia Nemčević, Ida Miklečić i Katja Tuka te njihove učiteljice engleskog jezika Helena Gustović Ljubić i Petra Turković sudjelovali su u prvoj mobilnosti u sklopu Erasmus+ Akreditacije u estonskom gradu Tartuu.

Mobilnost se odvijala u razdoblju od  18. – 24. 2. 2024., a svrha posjeta partnerskoj školi „Tartu Aleksander Puškini Kool“  bila je utjecati na povećanje tolerancije prema drugima i drugačijima, prihvaćanje i podizanje svijesti i empatije prema osobama s poteškoćama te prevencija vršnjačkog nasilja.

DAN 1

Prvi dan projektnog sastanka započeo je u školi Tartu Aleksander Puškini Kool“. Ravnateljica škole poželjela je srdačnu dobrodošlicu učenicima sa Sicilije, iz Njemačke, Portugala i Hrvatske nakon čega su slijedile igre upoznavanja, prezentacije zemalja i kviz u međunarodnim timovima. Odmor smo proveli na svježem zraku i ugodnih -7 C, a ručak u toploj kantini škole kušajući autohtona estonska jela. Sljedeća aktivnost bila je izrada i izbor loga projekta. Većinom glasova, logo koji će predstavljati naš projekt bio je onaj koji su osmislili naši prijatelji iz Italije. Dan smo završili još jednom radionicom kojom smo prezentirali inkluziju učenika s poteškoćama u Hrvatskoj i sportskim igrama.

DAN 2

Drugi dan bio je rezerviran za posjet stambenoj zajednici osoba s intelektualnim poteškoćama „Maarja Küla“. S korisnicima stambene zajednice proveli smo ugodno prijepodne igrajući društvene igre i pripremajući čaj, kavu i deserte koji su nam, uz nova poznanstva, zagrijali srce i dušu. Ovaj susret pomogao nam je u shvaćanju i prihvaćanju osoba s poteškoćama te potaknuo na razmišljanje o tome koliko smo doista slični u svojoj različitosti s drugima. Nakon ručka u školi, upoznali smo grad našeg domaćina, Tartu, koji je proglašen Europskom prijestolnicom kulture za 2024. god., a zatim smo posjetili  Znanstveni centar „AHHAA“ - najveći znanstveni centar u baltičkim državama koji promiče znanost i tehnologiju korištenjem interaktivnih izložaka.

DAN 3

Treći dan proveli smo u glavnom gradu Tallinnu. Razgledavali smo Stari grad koji je upisan na UNESCO-ov popis mjesta svjetske baštine u Europi 1997. godine, a vodič, zaljubljenik u svoj rodni grad, opisao nam je svaki kutak tog bajkovitog mjesta. Naši domaćini pokazali su nam i muzej Proto u kojem smo se zabavili i uz pomoć simulacija virtualne stvarnosti i ostalih modernih tehnologija upoznali prošlost i povijesne izume.

DAN 4

Posjet Sveučilišnom muzeju Tartua bio je rezerviran za četvrtak. Tijekom boravka na Sveučilištu saznali smo da je 2022. godine na njemu studiralo četvero studenata iz Hrvatske, posjetili smo zvjezdarnicu i Institut za genetiku te na satu sa „Ludim znanstvenikom“ proučavali svoj DNA. Po povratku u školu, sudjelovali smo u izradi murala koji će neko vrijeme svjedočiti o susretu vršnjaka iz različitih dijelova Europe i dojmovima koji je ovaj susret ostavio na nas te veselim karaokama tijekom kojih smo imali prilike čuti estonske hitove u izvedbi učitelja i učenika škole, ali i prezentirati naše.

DAN 5

Posljednji dan, petak, proveden je u promišljanju o naučenom te izradi i prezentaciji postera koji je služio za evaluaciju susreta i projekta. Nakon priredbe povodom nadolazećeg Dana neovisnosti, zahvalili smo se domaćinima na gostoprimstvu i pozdravili se s njima.

Tijekom boravka u Estoniji učenici su bili smješteni u obiteljima svojih vršnjaka te su tako imali prilike upoznati njihov način života i kulturu iz prve ruke. U stalnoj komunikaciji s vršnjacima iz drugih partnerskih zemalja, koristili su engleski jezik i razvijali komunikacijske kompetencije. Ova mobilnost bila je prilika i za pomicanje vlastitih granica, učenje o drugima, ali i o sebi. Učenici i učitelji će usvojena znanja i vještine iskoristiti za poticanje pozitivnih promjena u svojoj školi i okruženju, a prijateljstva ostvarena na ovom međunarodnom projektu čuvat će kao neprocjenjivu vrijednost i poticaj za daljnji osobni rast i napredak.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju