« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Učenici 7. d razreda sat matematike su proveli u školskom dvorištu rješavajući problemsku situaciju u kojoj je bila neizostavna primjena matematike.
Problem koji je trebalo riješiti je računanje visine stabla u školskom dvorištu. Nakon raznih prijedloga za rješavanje postavljenog problema, učenici su odlučili primijeniti sličnost trokuta pri rješavanju problema. Ponovili su potrebne informacije i podijelili zaduženja. Podijelili su se u 3 grupe te računali visinu istog stabla kako bi međusobno mogli usporediti dobiveni rezultat.
Najprije su zajedno odlučili kojem će stablu mjeriti visinu (odabrali su stablo sjenu kojem su u potpunosti mogli izmjeriti duljinu). Za potrebne podatke sličnog trokuta su iskoristili visinu člana grupe te duljinu njegove sjene. Mjerili su, slagali omjere, rješavali jednadžbe, malo se koristili i kalkulatorom te su na kraju sve tri grupe došle do približno jednakog rezultata.
Provedena aktivnost je jedna od aktivnosti u sklopu eTwinning projekta „Matematika u prirodi“ u kojem sudjeluju Patricia, Leona B., Lara, Tihana, Leona K. i Marta, a kojemu je cilj otkrivati ljepote matematike i njene primjenjivosti u mnogim svakodnevnim situacijama te objašnjavanje i povezivanje mnogih prirodnih zakonitosti i pojava s matematikom. eTwinning projekt se provodi u sklopu Erasmus+ projekta „Our Rule- Healthier & Greener School“.
učiteljica Jela Galunić