« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Tko to tamo svira?!" nastao je od strane studentica Muzičke akademije u Zagrebu, Tene Maletić i Marije Anđele Biondić. Ispunjen je online, edukativnim, zabavnim te interaktivnim radionicama i slušaonicama za djecu osnovnih škola.
Budući da zbog epidemiološke situacije još uvijek ne možemo organizirati terensku nastavu i posjet koncertima odlučili smo iskoristiti događanja koja nam se nude online. Tako su danas učenici šestog razreda PŠ Ciglena na satu Glazbene kulture putem Microsoft Teamsa sudjelovali u online radionici Tambure. Na radionici su upoznali vrste tambura, kako izgledaju, po čemu se razlikuju te kakve su im boje i uloge. Tijekom radionice učenici su opisivali izgled i zvuk tambura, komentirali poslušane skladbe te odgovarali na pitanja, a na kraju su provjerili svoje znanje putem interaktivnog kviza. Po završetku radionice učenici su izrazili doista veliko zadovoljstvo današnjim satom i još jednim novim iskustvom te poželjeli sudjelovati i na budućim radionicama.
Projekt "Tko to tamo svira?!" nastao je od strane studentica Muzičke akademije u Zagrebu, Tene Maletić i Marije Anđele Biondić. Ispunjen je online, edukativnim, zabavnim te interaktivnim radionicama i slušaonicama za djecu osnovnih škola.
Budući da zbog epidemiološke situacije još uvijek ne možemo organizirati terensku nastavu i posjet koncertima odlučili smo iskoristiti događanja koja nam se nude online. Tako su danas učenici šestog razreda PŠ Ciglena na satu Glazbene kulture putem Microsoft Teamsa sudjelovali u online radionici Tambure. Na radionici su upoznali vrste tambura, kako izgledaju, po čemu se razlikuju te kakve su im boje i uloge. Tijekom radionice učenici su opisivali izgled i zvuk tambura, komentirali poslušane skladbe te odgovarali na pitanja, a na kraju su provjerili svoje znanje putem interaktivnog kviza. Po završetku radionice učenici su izrazili doista veliko zadovoljstvo današnjim satom i još jednim novim iskustvom te poželjeli sudjelovati i na budućim radionicama.