« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Nakon planiranih aktivnosti u sklopu Tima za biološki razvoj i uređenje školskog prostora na inicijativu voditeljice Tima - učiteljice Sandre Kamber, u atriju matične škole oformljen je ,,Školski šumski vrt'' s lokalnim biljnim šumskim vrstama kako bi učenici upoznali autohtone i alohtone biljne vrste našeg prirodno-geografskog podneblja. Za izvedbeni plan sadnje biljnih vrsta koje preživljavaju u predviđenom prostoru potražili smo savjetodavnu pomoć Željke Bakran,dipl. ing. šumarstva iz Hrvatskih šuma, Margarete Pleša, krajobrazne arhitektice i Jasne Tolnaj, prof. koje su višednevnim uređenjem, dovozom i sadnjom biljaka uredile šumski vrt čime im zahvaljujemo na uloženom trudu i vremenu.
Tako je učenicima dostupan dio prirode u njihovom svakodnevnom i neposrednom školskom okružju što su jedva dočekali kako bi svojim aktivnostima učinili naš Školski šumski vrt ljepšim.
Nakon planiranih aktivnosti u sklopu Tima za biološki razvoj i uređenje školskog prostora na inicijativu voditeljice Tima - učiteljice Sandre Kamber, u atriju matične škole oformljen je ,,Školski šumski vrt'' s lokalnim biljnim šumskim vrstama kako bi učenici upoznali autohtone i alohtone biljne vrste našeg prirodno-geografskog podneblja. Za izvedbeni plan sadnje biljnih vrsta koje preživljavaju u predviđenom prostoru potražili smo savjetodavnu pomoć Željke Bakran,dipl. ing. šumarstva iz Hrvatskih šuma, Margarete Pleša, krajobrazne arhitektice i Jasne Tolnaj, prof. koje su višednevnim uređenjem, dovozom i sadnjom biljaka uredile šumski vrt čime im zahvaljujemo na uloženom trudu i vremenu.
Tako je učenicima dostupan dio prirode u njihovom svakodnevnom i neposrednom školskom okružju što su jedva dočekali kako bi svojim aktivnostima učinili naš Školski šumski vrt ljepšim.