« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Prošlogodišnji vrlo uspješan projekt dvaju različitih nastavnih predmeta Engleskog jezika i Glazbene kulture “Intangible (UNESCO) Heritage Around Europe”, koji su osmislile i pokrenule učiteljice Danica Barišić i Martina Supančić rezultirao je nastavkom projekta u novoj školskoj godini sa starim, ali i novim projektnim partnerima.
Kroz ovogodišnji projekt „UNESCO Heritage Connects Europe“ učenici će predstavljati cjelokupnu kulturnu baštinu Hrvatske pod zaštitom UNESCO-a i upoznavati kulturnu baštinu zemalja projektnih partnera. Kroz prvo polugodište učenici su jedni drugima predstavili sebe, svoju školu i zemlju. Upoznali su osnovne značajke organizacije UNESCO te na tu temu izrađivali umne mape i višejezični rječnik važnih pojmova. Prvi zadatak predstavljanja baštine bila je iznimno bogata nematerijalna baština Hrvatske u sklopu čega je organizirana i terenska nastava u Lepoglavu i Mariju Bistricu u suradnji s učiteljima geografije i likovne kulture. Polugodište smo završili predstavljajući božićne običaje, pjevajući tradicionalne božićne pjesme te razmjenom klasičnih i e-čestitaka.
Projektne aktivnosti možete pratiti na javnom blogu
http://unescoheritageconnectseu.blogspot.hr/
Prošlogodišnji vrlo uspješan projekt dvaju različitih nastavnih predmeta Engleskog jezika i Glazbene kulture “Intangible (UNESCO) Heritage Around Europe”, koji su osmislile i pokrenule učiteljice Danica Barišić i Martina Supančić rezultirao je nastavkom projekta u novoj školskoj godini sa starim, ali i novim projektnim partnerima.
Kroz ovogodišnji projekt „UNESCO Heritage Connects Europe“ učenici će predstavljati cjelokupnu kulturnu baštinu Hrvatske pod zaštitom UNESCO-a i upoznavati kulturnu baštinu zemalja projektnih partnera. Kroz prvo polugodište učenici su jedni drugima predstavili sebe, svoju školu i zemlju. Upoznali su osnovne značajke organizacije UNESCO te na tu temu izrađivali umne mape i višejezični rječnik važnih pojmova. Prvi zadatak predstavljanja baštine bila je iznimno bogata nematerijalna baština Hrvatske u sklopu čega je organizirana i terenska nastava u Lepoglavu i Mariju Bistricu u suradnji s učiteljima geografije i likovne kulture. Polugodište smo završili predstavljajući božićne običaje, pjevajući tradicionalne božićne pjesme te razmjenom klasičnih i e-čestitaka.
Projektne aktivnosti možete pratiti na javnom blogu
http://unescoheritageconnectseu.blogspot.hr/