« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Učiteljica Tatjana Somer boravila je u glavnom gradu Litve, Vilniusu od 7. – 11. lipnja gdje je sudjelovala na eTwinning Kontaktnom seminaru čije su aktivnosti financirane u okviru programa Erasmus+ od strane Europske unije preko Agencije za mobilnost i programe EU. Tema seminara bila je „Integracija igara u kurikulum“. Igrifikacija predstavlja koncept korištenja mehanizama, dizajna i elemenata igara u ne zabavnom okruženju. Svrha je ponajviše povećanje motivacije i angažiranosti učenika. Igrifikacija u obrazovanju ima veliki značaj u ostvarivanju ciljeva i zadaća obrazovnog sustava budućnosti. Cilj seminara bio je upoznavanje sudionika s metodama igrifikacije nastavnog procesa, različitim ICT alatima te traženje partnera za eTwinning projekte. Održane su sljedeće radionice: Kako planirati dobar projekt, Igrifikacija u nastavi, Mogućnosti TwinSpacea, Mobilni uređaji u nastavi, Kvaliteta eTwinning projekata te Igrifikacija u učioničkom okruženju. Osim rada na radionicama svi sudionici seminara, njih 60-ak iz 11 europskih zemalja prijavilo je 9 eTwinning projekata. Zadnji dan seminara u večernjim satima sudionici su imali priliku uz vodiča razgledati Vilnius te prisustvovati tradicionalnoj litavskoj večeri u društvu tradicionalnih litavskih plesača.
Učiteljica Tatjana Somer boravila je u glavnom gradu Litve, Vilniusu od 7. – 11. lipnja gdje je sudjelovala na eTwinning Kontaktnom seminaru čije su aktivnosti financirane u okviru programa Erasmus+ od strane Europske unije preko Agencije za mobilnost i programe EU. Tema seminara bila je „Integracija igara u kurikulum“. Igrifikacija predstavlja koncept korištenja mehanizama, dizajna i elemenata igara u ne zabavnom okruženju. Svrha je ponajviše povećanje motivacije i angažiranosti učenika. Igrifikacija u obrazovanju ima veliki značaj u ostvarivanju ciljeva i zadaća obrazovnog sustava budućnosti. Cilj seminara bio je upoznavanje sudionika s metodama igrifikacije nastavnog procesa, različitim ICT alatima te traženje partnera za eTwinning projekte. Održane su sljedeće radionice: Kako planirati dobar projekt, Igrifikacija u nastavi, Mogućnosti TwinSpacea, Mobilni uređaji u nastavi, Kvaliteta eTwinning projekata te Igrifikacija u učioničkom okruženju. Osim rada na radionicama svi sudionici seminara, njih 60-ak iz 11 europskih zemalja prijavilo je 9 eTwinning projekata. Zadnji dan seminara u večernjim satima sudionici su imali priliku uz vodiča razgledati Vilnius te prisustvovati tradicionalnoj litavskoj večeri u društvu tradicionalnih litavskih plesača.