« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Učiteljica naše škole Martina Supančić vratila se puna dojmova sa šestodnevnog stručnog usavršavanja u Republici Irskoj. U okviru Erasmus + programa, potprograma KA1 „ Future-Oriented School“ usavršavala se u Dublinu u školi Alpha College of English u području tehnologije u nastavi. Za vrijeme svog boravka učila je raditi na pametnoj ploči, osmišljavati nastavne satove pomoću najsuvremenije metode „ Flipped classroom“ (obrnuta učionica), koristiti animacije te digitalne stripove u nastavi i još mnoge druge zanimljive i korisne web alate pomoću kojih će svoju nastavu u budućnosti učiniti još produktivnijom te učenicima bližom i zanimljivijom. Osim rada na unaprjeđenju svojih digitalnih i jezičnih kompetencija, učiteljica je imala priliku upoznati Dublin te posjetiti njegove najznačajnije znamenitosti, kao što su Trinity College, Guinness Storehouse, St Patrick's Cathedral i mnoge druge.
Učiteljica naše škole Martina Supančić vratila se puna dojmova sa šestodnevnog stručnog usavršavanja u Republici Irskoj. U okviru Erasmus + programa, potprograma KA1 „ Future-Oriented School“ usavršavala se u Dublinu u školi Alpha College of English u području tehnologije u nastavi. Za vrijeme svog boravka učila je raditi na pametnoj ploči, osmišljavati nastavne satove pomoću najsuvremenije metode „ Flipped classroom“ (obrnuta učionica), koristiti animacije te digitalne stripove u nastavi i još mnoge druge zanimljive i korisne web alate pomoću kojih će svoju nastavu u budućnosti učiniti još produktivnijom te učenicima bližom i zanimljivijom. Osim rada na unaprjeđenju svojih digitalnih i jezičnih kompetencija, učiteljica je imala priliku upoznati Dublin te posjetiti njegove najznačajnije znamenitosti, kao što su Trinity College, Guinness Storehouse, St Patrick's Cathedral i mnoge druge.