« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Učenici 5.d razreda (Elizabeth, Eva, Filip, Marija, Nea, Oliver, Pia, Stela) su se, zajedno s učiteljicom Jelom Galunić, uključili u eTwinning projekt Solving Math problems challenge. U projektu, osim učenika naše škole, sudjeluju i njihovi vršnjaci iz Francuske, Španjolske i Poljske. U sklopu projekta su učenici smišljali matematičke probleme i zadatke te ih slali projektnim partnerima kako bi ih oni riješili. Nakon toga učenici provjeravaju točnost rješenja svojih vršnjaka. Zadaci su, osim matematike, trebali sadržavati i elemente kulture i znamenitost zemlje iz koje dolaze pa su se naši učenici imali prilike zainteresirati za poznati dvorac Versailles, muzej Louvre, Eiffelov toranj, gradove Cartagenu i Aguilas itd.
Budući da su navedeni učenici aktivno sudjelovali u radionicama Volonterskog kluba koje su se provodile u sklopu Erasmus+ projekta „Our Rule- Healthier & Greener School“, odlučili su pri sastavljanju zadataka iskoristiti i na taj način proširiti znanja o održivom razvoju te potrebi i načinima očuvanja vode, a od znamenitosti i naših nacionalnih ljepota su u svoje zadatke uvrstili Plitvička jezera.
Osim vježbe računanja i rješavanja matematičkih problema, učenici su u projektu stekli uvid u to što njihovi vršnjaci u navedenim zemljama uče iz matematike te, budući da se komunikacija odvija na engleskom jeziku, vježbali primjenu engleskog jezika.
učiteljica Jela Galunić